سمینار تخصصی و کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری CRM و روابط عمومی مدرن یکی دیگر از سمنارهای تخصصی‌ای بود که هلدینگ مهرگام برگزار کرد.

از بخش‌ها و محورهای این همایش می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
1- ابزارهای روابط عمومی و تبلیغات مدرن
2- کاربرد شبکه های اجتماعی در روابط عمومی الکترونیک
3- مشتری مداری در عصر دیجیتال
4- روابط عمومی و تبلیغات چریکی: ارزان و موثر!
این سمینار تخصصی که در دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد با سخنرانی دکتر حمید محمدی پور به عنوان مدرس اصلی دوره همراه بود که در آخر با اعطای مدرک بین المللی IQS انگلستان به کار خود پایان داد.