کپی رایتینگ بهینه، روشی برای افزایش شرکت کنندگان رویداد

کپی رایتینگ را می‌توان علم و هنر استفاده از کلمات برای متقاعد کردن خواننده به منظور انجام اقدامی مشخص تعریف کرد. در مورد رویداد کپی رایتنیگ را ترغیب کردن مخاطب به خرید بلیت و شرکت در رویداد می‌دانیم. کپی رایتینگ بهینه کپی ادامه مطلب

چرا رویداد رایگان برگزار نکنیم؟

برگزار کردن رویداد رایگان برگزاری رویداد رایگان بخشی از اتفاقات جدایی‌ناپذیر صنعت رویداد هستند که تنوع گوناگونی از فستیوال‌های بزرگ موسیقی، جشنواره‌های غذا، دورهمی‌های دوستانه یا کاری، رویدادهای فرهنگی مثل امضای کتاب، کارگاه‌های معرفی محصولات جدید شرکت، رویدادهای خیریه یا عام المنفعه ادامه مطلب

پنج حقیقتی که باید در مورد شرکت کنندگان رویداد خود بدانید

بمباران اطلاعاتی مهم‌ترین قسمت هر رویداد محسوب می‌شوند. به منظور داشتن رویدادی موفق، لازم است که مخاطب خود را به خوبی بشناسید؛ همانند زمانی که شرکتی محصولی را تولید می‌کند و اولین دغدغه‌ی فکری‌اش، مشتری‌های بالقوه هستند. به عنوان برگزارکننده‌ی رویداد، ابتدا ادامه مطلب

مهارت های نرم چیست و چرا کسب این مهارت‌ها ضروری است؟

مسئولان استخدام عموما به دنبال متقاضیانی می‌گردند که مهارت های نرم و مهارت های سخت را همراه با هم داشته باشند. مهارت های سخت، مهارت‌های مرتبط با شغل و دانش مورد نیاز برای عملکرد بهینه در جایگاه شغلی مورد نظر است. اما ادامه مطلب

ریتارگتینگ به عنوان یک ابزار تبلیغاتی هدفمند چه کارکردی دارد؟

یکی از مباحثی که به تازگی در بستر تبلیغات داخلی مورد توجه قرار گرفته، ریتارگتینگ (Retargeting) است. واقعیتی که امروزه در دنیای تبلیغات آنلاین با آن مواجه هستیم، این است که هر چه قدر هم که تبلیغات هدفمند انجام دهید و سایت ادامه مطلب

بهترین زمان برای تبلیغ رویداد چه موقعی است؟

بهترین زمان برای تبلیغ رویداد اگر برگزار‌کننده‌ی رویداد هستید، می‌دانید که «جذب مخاطب» مهم‌ترین بخش این کار است. با انتخاب هوشمندانه‌ی برنامه‌ی تبلیغ رویداد و معرفی آن، رویدادتان را به بهترین شکل شناسانده و شرکت‌کنندگان بیشتری جذب می‌کنید. معرفی و تبلیغ رویداد ادامه مطلب

بعد از یک رویداد ناموفق چگونه دوباره سرپا شویم؟ ده راهکار برای شروع مجدد

برخاستن دوباره از شکست صندلی‌های خالی صندلی‌هایی که خالی مانده‌بودند و کسی به محتوای رویداد توجهی نمی‌کرد … برخاستن دوباره از شکست احتمالاً همه‌ی ما تجربه‌ی یک رویداد فاجعه‌بار را داشته‌ایم که به سختی کسی در آن شرکت کرده‌است. تجربه‌ی مشقت‌بار و ادامه مطلب

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات شبکه اجتماعی تبلیغ شبکه اجتماعی: در دنیای امروز، وقتی صحبت از شبکه‌های اجتماعی می‌شود، فیسبوک، توییتر و لینکدین اول از هر اسم دیگری به ذهن متبادر می‌شوند. این شبکه‌های اجتماعی قدرتمند با تعداد بالای کاربران فعال خود، در عرصه‌ی تبلیغات دیجیتالی ادامه مطلب

شبکه سازی به شیوه‌ی حرفه‌ای‌ها در هشت قدم

شبکه سازی به شیوه‌ی حرفه‌ای‌ها شبکه سازی از هنرهایی ست که غالبا نادیده گرفته می‌شود؛ هرچند بسیار بااهمیت و روشی آسان و ارزان برای داشتن همکاران و دوستان جدید است. شبکه سازی به شیوه‌ی حرفه‌ای‌ها اما شبکه سازی چگونه ما را به ادامه مطلب

پیامک‌های تبلیغاتی و بررسی سنجش اثربخشی آن‌ها

پتانسیل پیامک تبلیغاتی در سال‌های اخیر، ابزارهای تبلیغات و اطلاع‌رسانی، بسیار متنوع‌تر از قبل شده‌اند. این گستردگی، موجب می‌شود گاهی نتوانیم تشخیص بدهیم کدام ابزار تبلیغاتی برای اهداف ما کاربردی‌تر است. روش‌های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و چاپی، هزینه‌بر هستند؛ از ادامه مطلب